سرویس جهیزیه لیمون

قیمت و خرید عمده سرویس جهیزیه لیمون

قیمت و خرید عمده سرویس جهیزیه لیمون

با بررسی قیمت و خرید عمده سرویس جهیزیه لیمون ارزان در خدمت شما هستیم. کمتر کسی است که برند لیمون را نشناسد و یا اینکه حداقل یکی از محصولات آن را در منزل خود نداشته باشد. برند لیمون یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم آشپزخانه و خانه می باشد که به دلیل کیفیت بالا توانست در مدت بسیار کوتاهی تبدیل به یکی از بهترین برندها شود. به همین دلیل این برند این روزها در بین برندهای محصولات پلاستیکی بسیار نام آشنا می باشد. اگر قصد بررسی قیمت و خرید عمده سرویس جهیزیه لیمون ارزان را دارید در مجموعه دانیال پلاستیک با ما همراه باشید.

شاید در نگاه اول تصور کنید که لیمون یک برند خارجی است و یک محصول وارداتی محسوب می شود اما اشتباه نکنید لیمون یک برند ایرانی می باشد که به دلیل تولید محصولات باکیفیت توانسته است یکی از بهترین ها باشد. این برند نه تنها محصولات متنوعی تولید می کند بلکه رنگبندی آن نیز متنوع است و می توانید رنگ دلخواه خود را برای سرویس پلاستیک اشپزخانه خود انتخاب کنید. لیمون محصولات خود را در دو دسته محصولات ست و مجموعه ای لوازم های تکی ارائه می دهد که با توجه به نیاز خود یکی از آن ها را می توانید خرید کنید.

جهت دریافت قیمت عمده و سفارش محصول با شماره ۰۹۱۵۹۱۳۱۶۱۳ تماس بگیرید.

انواع سرویس آشپزخانه لیمون ارزان

محصولاتی که در دسته سرویس پلاستیک لیمون قرار می گیرند شامل تکه های مختلفی می باشند که برای شروع یک زندگی به همگی آن ها نیاز است. قبل از این محصولات پلاستیکی به صورت ست به بازار عرضه شود، افراد برای خرید هر یک از تکه های این محصول با مشکلات زیادی مواجه می شدند چرا که ترجیح می دهند محصولاتی یک رنگ و با یک کیفیت خریداری کنند. اما لیمون این روزها مشکل را حل کرده است. تنها با خرید عمده سرویس جهیزیه لیمون ارزان می توانید تمامی مشکلات را حل کنید و دیگر نیازی به خرید ندارید.

سرویس پلاستیک جهیزیه عروس در تعداد اقلام متفاوت و متنوعی در بازار موجود می باشد و یکی از مزایایی سرویس پلاستیک همین است که تعداد تیکه ها بسته به بودجه شما متفاوت است و دست شما در انتخاب همیشه باز است،که برخی از آنها شامل:

  • سرویس پلاستیک عروس ۳۵ تیکه
  • سرویس پلاستیک عروس ۵۰تیکه
  • سرویس پلاستیک عروس ۵۸ تیکه
  • سرویس پلاستیک عروس ۶۳ تیکه
  • سرویس پلاستیک عروس ۷۰ تیکه
  • سرویس پلاستیک عروس ۷۲ تیکه
  • سرویس پلاستیک عروس ۷۴ تیکه

کسب اطلاعات بیشتر: خرید سرویس پلاستیک 64 پارچه لیمون

سرویس پلاستیک لیمون مدل نارین

عموما خرید لوازم آشپزخانه سختی خاص خود را دارد. این سختی وقتی که بخواهید جهیزیه بخرید چندین برابر می شود. اگر بخواهید به صورت تکه تکه سرویس پلاستیکی را تهیه کنید گاها برخی از آن ها از قلم می افتد و برخی اوقات وسیله اضافی خریداری می شود. بهترین راه حل این است که از یک پک سرویس پلاستیک مانند لیمون تهیه کنید تا کار خود را نیز ساده تر کنید. برند لیمون برای جلب رضایت مشتریان خود از سرویس های مختلفی رونمایی کرده است که یکی از آن ها سرویس پلاستیک لیمون مدل نارین می باشد. این سرویس 58 پارچه است و عموما برای خرید جهیزیه مورد استفاده قرار می گیرد. جهت دریافت قیمت و خرید عمده سرویس جهیزیه لیمون مدل نارین می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید. سرویس پلاستیک لیمون مدل نارین در سه رنگ سفید، سبز پاستلی و صورتی عرضه شده است و اقلام آن به شرح زیر می باشد:

نام ظرف تعداد
رخت آویز پشت دری ۱
شال آویز ۱
ست جارو و خاک انداز دسته بلند ۱
فرچه فرش ۱
سبد با گیره‌های رخت ۱ سری
قیف جفتی ۱
ست پیمانه ۶ عددی ۱
ظرف فریزری ۴ خانه ۲
سرویس فریزری ۶ پارچه مربعی شکل ۱ سری
ست برنج شوی دسته دار ۱ سری
جای قاشق و چنگال جنس کریستال ۱
آبمیوه گیری دستی اکرلیک ۱
پارچ اکرلیک کوتاه ۱
جای قاشق ۲ طبقه ۱
جای پاکت شیر ۱
سبد نان و سبزی از جنس بامبو ۶
ست آبکش و لگن مدل نسیم ۴ ۱
ست آبکش و لگن مدل نسیم ۲ ۱
سبد میوه پایه دار با جنس پلایتیک و پایه استیل ۱
جارو نپتون تک محور ۱
سرویس کاسه گرد ۳ تایی ۱ سری
صافی مخصوص سینک ۱
تخته مخصوص برش گوشت ۱
جعبه لوازم خیاطی ۱
لگن گرد سایز شماره ۵ ۱
لگن گرد سایز شماره ۲ ۱
جای نان سه پارچه مدل یاس ۱ سری
برس یقه شوی ۱
سبد لباس همراه با درب ۱
سبد پیک نیک مدل سارینا ۱
جای پودر شستشوی لباس ۱
صندلی حمام ۱
سطل و فرچه مدل لیمون ۱ سری
سطل حمام ۱

رنگبندی سرویس پلاستیک 

به هنگام بررسی قیمت و خرید عمده سرویس جهیزیه لیمون ارزان حتما رنگبندی آن را نیز در نظر داشته باشید. برخی از رنگ های سرویس پلاستیک لیمون طرفداران بیشتری دارند و عموما افراد برای جهیزیه خود از این رنگ ها استفاده می کنند. رنگبندی سرویس جهیزیه لیمون به شرح زیر می باشد:

  • طوسی
  • کرم
  • وانیلی
  • صورتی پاستیلی
  • کرپ

خرید عمده سرویس جهیزیه لیمون ارزان

خرید عمده سرویس جهیزیه لیمون در فروشگاه های مختلف قیمت های متنوعی دارد. اما در صورتی که دارای فروشگاه هستید و می خواهید این محصول را به قیمت عمده خریداری کنید می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و سرویس پلاستیک لیمون را به قیمت عمده خریداری کنید.

2 نظر در “قیمت و خرید عمده سرویس جهیزیه لیمون

دیدگاهتان را بنویسید